Eerst zien, dan geloven?

Bekijk onze selectie van campagnes en laat je betoveren

Revolusi

Uitgeverij
De Bezige Bij

Reclame campagne

Met de campagne die wij voor Uitgeverij de Bezige Bij ontwikkeld hebben wordt Revolusi, het boek van David Van Reybrouck over de gewelddadige dekolonisatie van Indonesië (reeds omarmd door bijna 100.000 lezers) gepromoot. Wij ontwikkelden het volledige campagneconcept en alle bijbehorende communicatiemiddelen.

Warsteiner

Reclame campagne

Wij zijn de creatieve partner van Warsteiner voor het doorvertalen van de internationale merkcampagne ‘Serious About Beer’ naar de Nederlandse markt. We bedachten onder andere deze gave merkcampagne met Jort Kelder. Unglaublich!

Vervoerregio Amsterdam

Reclame campagne

Hoe kun je meer mensen mee laten denken over het vervoer in regio Amsterdam? Met deze campagne voor Vervoerregio Amsterdam creëerden we bekendheid voor én proberen we zoveel mogelijk mensen in het reizigerspanel plaats te laten nemen. Wij ontwikkelden het campagneconcept met bijbehorende communicatiemiddelen van print en online tot radiocommercial.

Koninklijke Horeca Nederland

Awareness campagne

Hoe kun je met een ludieke campagne het juiste gedrag in de horeca stimuleren in coronatijd? Die vraag kregen wij van Koninklijke Horeca Nederland. Binnen twee weken creëerden wij een unieke en positieve campagne met humor, die de horecagast persoonlijk aansprak.

Weijerseikhout

Employer branding campagne

Het vinden van geschikte kandidaten is in een krappe arbeidsmarkt nog niet zo eenvoudig. Een oplossing voor de lange termijn? Het opzetten en positioneren van een sterk werkgeversmerk. En dat is precies wat wij voor Weijerseikhout gedaan hebben door middel van een employer branding campagne. Klasse!